«Наш досвід і успіх полягає у вивченні причин невдач», - інтерв'ю з...

«Наш досвід і успіх полягає у вивченні причин невдач», - інтерв'ю з Іларіоном Урсу, керівником міжнародної компанії RoofArt

Усі новини

Компанія RoofArt функціонує на ринку покрівельних матеріалів вже більш ніж 15 років. Протягом цього періоду компанія пройшла шлях від дрібного торгово-будівельного підприємства до фабрики з власними потужностями, сучасного виробника та експортера широкого переліку матеріалів для влаштування покрівлі. Серед виробів найбільш затребуваними є металева черепиця, аксесуари для неї, покрівельні плівки та водостоки. За весь цей час розроблено та втілено багато унікальних інноваційних рішень, котрі завдяки своїй досконалості і високій якості дозволили кінцевому споживачу отримати значну вигоду. В інтерв'ю з очільником RoofArt, паном Іларіоном Урсу, ми дізнались детальну інформацію про утворення та розвиток компанії, а також про плани на майбутнє...

Розкажіть, як би Ви могли охарактеризувати 15 років діяльності на будівельному ринку?

15 років пройшли досить швидко, я навіть їх не помітив. Багато років назад ми поставили за мету отримати надійний продукт, а шляхом до цього стало постійне покращення показників нашої діяльності. В ті часи будівельний бізнес тільки почав відроджуватись після періоду пострадянської розрухи. На початку ми працювали з керамічною черепицею, далі познайомились та додали до асортименту матеріали торгової марки Lindab (Швеція), які згодом стали для нас еталоном якості. Наше виробництво розпочалось з невеличкої майстерні по виготовленню водостоків. Більшість елементів водостічної системи виготовлялись вручну, але ми чітко усвідомлювали необхідність інвестування в обладнання та сировину для отримання високоякісних виробів. Сьогодні, ми можемо впевнено стверджувати, що нам вдалося здійснити заплановане. Ім'я RoofArt, створене за ці роки, вже є еталоном для багатьох компаній, але попри це ми постійно продовжуємо удосконалювати і виробництво, і себе.

Компанія RoofArt оперує на будівельному ринку більше 15 років. Як Вам вдається зберігати якість продукції на стабільно високому рівні?

Ми дещо відрізняємось від інших компаній галузі, адже за пріоритет ми завжди маємо високу якість продукції і тісні партнерські стосунки. Ми не намагаємось продати за будь-яку ціну, тому об'єми продажу є другорядним показником!

Яке досягнення за останні 15 років Ви вважаєте найбільш визначним?

Самим важливим вважаю шлях, який ми обрали для досягнення нашої мети - це виробляти виключно якість та цінувати наших партнерів. Навіть у кризові часи, коли ми мали коливання стосовно того, який вибір зробити - ми залишились на своєму та зайняли свою нішу на ринку.

Завдяки якості продукції та відповідальності співробітників, Ви створили надійне імя на місцевому ринку. Розкажіть про інші переваги компанії. 

Ми завжди втілюємо нові ідеї, спрямовані на удосконалення нашої продукції. Останні 15 років пройшли у безперервному процесі модернізації: ми розробляли інноваційні рішення, ми реконструювали офіси, склади, виробництво і нарешті, ми працювали над собою. Водостоки RoofArt складаються з 25 елементів, кожен з яких пройшов по 3-4 етапи тестінгу. Ми починаємо роботу зі створення елементу, потім виготовляємо прототип, тестуємо і аж тоді запускаємо в серійне виробництво та направляємо на ринок. Лише уявіть скільки працівників різноманітних спеціальностей ми потребуємо для цього!

У 2000 році ми не мали стільки спеціалістів, як зараз і ми пишаємося тим, що вони зросли саме у наших лавах. Наш досвід складається з успіхів та невдач, але наша команда - це насправді наше велике досягнення. Великі звершення неможливі без сумлінної праці на результат, як мистецтво неможливе без душі. Ми намагаємось працювати так, щоб наша назва RoofArt (з англ. - покрівельне мистецтво) найкращим чином характеризувала всю нашу діяльність без необхідності у коментарях.

Розкажіть про останні інновації компанії  RoofArt?

Останньою розробкою став кут 90 градусів з інтегрованими з'єднувачами ринви на клямрах. Для його створення знадобилось багато часу, адже на початку нам довго не вдавалося розробити ключовий технічний елемент. Але ми це зробили! Враховуючи дорогу вартість обладнання, ми підготувались до нових інвестицій, для повернення яких шукаємо нові ринки збуту продукції. Таким чином, в наступні роки ми хочемо придбати ще декілька автоматизованих машин для оптимізації виробництва.

Які плани у компанії RoofArt на майбутнє?

Наш план на майбутнє полягає у створенні заводу за новітніми технологіями. Натепер в нас недостатньо площі для розширення і це дещо уповільнює виробничий процес. Разом з тим, ми шукаємо ресурси для початку будівництва і я сподіваюсь, що найближчим часом ми зможемо реалізувати цю мету. Попри це ми залишаємось мірними нашим переконанням, тому працюємо над вдосконаленням і рухаємось тільки вперед!